Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Tevfik's Place. Meer weten? Ontdek meer
Jeroen
21 jun 2026 om 19:56
eten is lekker. ze waren ons vergeten om 2245 besteld uiteindelijk na bellen bezorgd om 0115
Rebecca
16 jun 2026 om 20:11
.
Patrick
15 jun 2026 om 20:16
Het smaakte lekker de kapsalon en de frikandellen. Helaas heb ik wel het verkeerde broodje ontvangen.
Gerrit
14 jun 2026 om 19:59
snelle levering
Aysun
8 jun 2026 om 23:13
De bestelling was er al heel snel en lekker warm alleen ze waren de ayran vergeten ik heb meteen naar de zaak gebeld en ze zeiden dat ze dat nog na zouden bezorgen en dat hebben ze snel gedaan!
Peter
7 jun 2026 om 0:33
Mooi op tijd, goede kwaliteit
Kimberley
27 mei 2026 om 1:07
Alles was heerlijk behalve de pita kaas je krijgt alleen een broodje en er zit een eens kaas tussen heel jammer.
Quinten
25 mei 2026 om 16:22
Geen goeie, droog vlees en flauwe patat, bezorging wel absurd snel
Omaira
24 mei 2026 om 22:01
De patat en kipcorn waren prima. De pizza's waren te vet en slecht gesneden. De quatre fromaggi was in de doos deels dubbelgeklapt waardoor ik een derde van mn pizza kon weggooien omdat de kaas overal in de doos zat vastgeplakt. Balen dus.
yvette
18 mei 2026 om 3:09
prima grote bestelling was snel geleverd
Eefje
4 mei 2026 om 4:57
heerlijk gegeten
Peter
3 mei 2026 om 16:54
Voor wat het kost vind ik de hoeveelheid wat je krijgt erg weinig. Daarnaast was het eten erg zout en er zat geen saus bij wat wij wel besteld hadden. Normaal bestellen wij altijd elders maar deze was helaas gesloten op zaterdagavond.